15 Ekim 2011 Cumartesi

Narsist Yoksunluğu

       Narsistler empati duygusundan oldukça mahrum olurlar; bunu biliyorum ama son yaptıkları biraz fazla değil mi gerçekten de. Son ayrılığımızda facebook şifresini değiştirip bir sürü kız eklemişti. Hepsinin de nasıl insanlar oldukları ortadaydı zaten. Sonradan pişman olup beni aramış ve tüm bunları beni kendisinden nefret ettirmek için yaptığını, pişman olduğunu, ne istersem yapacağını söylemişti. Pişmandı da ve araştırmalarımın sonucunda öğrenmiştim ki gerçekten de kimseyle arasında bir şey geçmemişti. Facebook kapandı, yenisi açıldı, son olarak kimse kalmadı.
       Ve şimdi o kapanan facebook tekrar açılmış ordan kendisine oyun istekleri gönderilmiş. Kızlarsa halen durmaktalar. O kadar sinirlendim ki, aradım dün konuşamadık. Bu sabah gözlerimi açtım aklıma tüm bunlar geldi. Telefon açtım avazım çıktığı kadar bağırdım, hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya çalıştı. Oyun için açmış, öfkelenecek bir şey yokmuş, kimseyle de konuşmamış. Face i kapat demem yeterliymiş, bu kadar sorun yapmama gerek yokmuş. Ben bunları zaten biliyorum; mesele şu ki ben tüm yaşananları unutmaya çalışırken hiç düşünmeden tekrar o face i açmaktan hiç çekinmiyor. Üstelik o kızları silme zahmetinde dahi bulunmuyor. Her şeyi neden benim ona söylemem gerekiyor.
       En sonunda  o da sinirlenmeye başladı. Ne kadar kıskanç olduğumu, kendime hiç mi güvenmediğimi söylemeye başladı. Zaten üste çıkmak için yaptığı tek şey: "kendine bu kadar mı güvenin yok" ne alakası varsa. Daha çok sinirlendim o da "ne istiyorsan yap, gitmek istiyorsan git." gibi bir şey söyledi. Konuşuyordu, "gerizekalı" diyip kapattım telefonu.
       Öfkem geçmiyor, biliyorum geçtiğinde eğer ayrılmış olursak, onu çok özleyecek ve barışmak isteyeceğim. Ama o aslına bakılırsa bana uygun bir insan değil. Benim hassasiyetlerimi bile, üzerinden o kadar yıl geçmiş olmasına rağmen, anlayamıyor. Onun beyni tüm bunlara kapalı. Küçük bir çocuğun her fırsatta mahfettiği şeyleri toparlamaktan bıktım artık. Üstelik bu şey benim kalbimken. Tam güzel oluyor derken bir sorun, beni çok öfkelendiren, üzen, kıran bir sorun. Ne kadar konuşsam da bu ilişkiyi sona erdiremeyeceğim. Ve o beni hiçbir zaman anlayamayacak. Tıpkı diğerleri gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder