27 Ekim 2011 Perşembe

Kendimi çok suçlu hissediyorum. Kötü bir şey yapmadım ama başkalarının zarar görmelerine sebep oldum, üzdüm onları. O kadar büyük bir suçluluk ve utanç duygusu var ki içinde krize girip saatlerce ağlayabilirim. Ya da en güzeli, günlerce uyumak. Nasıl unutacağım bugün olanları. Keşke unutmayı ve unutturmayı başarabilsem. Anneme anlattım eve gelince biraz, çok da önemli bir durum olmadığını ama yine de biraz ayıp olduğunu söyledi. Ben affedemiyorum kendimi. Saatlerce ağlamak da istemiyorum. Unutmanın bir yolu olmalı. Çok ayıptı yaptığım şey ve o kişiyi de çok üzdü, öfkelendirdi. Yine de olgunlukla karşıladı, daha doğrusu hassasiyetini saklamaya çalıştı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bu suçluluk duygusundan bir an önce kurtulup, kendimi affettirmem gerek.

1 yorum:

  1. bir mail adresi rica ediyorum benzer sorunları yaşayan bir başka kadın olarak. gerçi bayadır birşey yazmamışsın umarım bana ulaşırsın sevgiler..

    YanıtlaSil